کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9424 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شرکت OpenAI و رقابت برای تسلط بر هوش مصنوعی

چند هفته پیش، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که مایکروسافت قصد دارد سرمایه گذاری بیشتری در شریک هوش مصنوعی مولد خود، OpenAI انجام دهد. امروز، بلومبرگ، با استناد به منابع ناشناس، گزارش می دهد که OpenAI در حال حاضر در تلاش است تا 6.5 میلیارد دلار از سرمایه گذاران برای ارزش فعلی چشمگیر 150 میلیارد دلاری جذب کند. این گزارش می گوید که ارزش جدید شامل پولی که OpenAI در حال حاضر تلاش می کند جمع آوری کند نمی شود.

 

شرکت OpenAI و رقابت برای تسلط بر هوش مصنوعی

 

طبق این داستان، Thrive Capital سرمایه گذار اصلی در این مرحله جدید جمع آوری سرمایه خواهد بود و مایکروسافت نیز قرار است مبلغ نامعلومی را نیز سرمایه گذاری کند. این داستان همچنین گزارش های تأیید نشده دیگری را تکرار می کند که اپل و انویدیا نیز ممکن است بخشی از پولی را که OpenAI در این دور سرمایه گذاری می طلبد، سرمایه گذاری کنند.

داستان بلومبرگ اضافه می کند که OpenAI در حال مذاکره برای جذب 5 میلیارد دلار بدهی از بانک ها است تا بتواند یک تسهیلات اعتباری چرخشی داشته باشد. به خاطر داشته باشید که هیچ یک از این اعداد توسط OpenAI تأیید نشده است و گزارش امروز می گوید که مبالغ خاص سرمایه گذاری ممکن است تغییر کند.

ChatGPT OpenAI همچنان یکی از بزرگترین نیروها در فناوری هوش مصنوعی مولد است. در اواخر آگوست، این شرکت اعلام کرد که چت بات هوش مصنوعی مولد 200 میلیون کاربر هفتگی داشته است، در حالی که یک سال پیش 100 میلیون کاربر هفتگی داشت.

پس از عرضه آخرین مدل هوش مصنوعی خود، ChatGPT-4o، در ماه مه، گزارش های جدید اما تأیید نشده وجود دارد که OpenAI ممکن است مدل بعدی خود را در آینده نزدیک عرضه کند. این مدل جدید هوش مصنوعی که ظاهراً نام رمز داخلی "Strawberry" دارد، ممکن است طبق گزارش The Information، در اواخر این ماه عرضه شود. همان گزارش ادعا می کند که مدل جدید پاسخ های بهتری برای حل معادلات ریاضی، همراه با راه حل های بهتر کدنویسی و ایجاد استراتژی های جدید بازاریابی ارائه خواهد داد. همچنین ممکن است فقط به عنوان یک مدل پولی در دسترس باشد، نه رایگان مانند نسخه های قبلی ChatGPT.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50958 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/22 تعداد مشاهده: 625
سافت گذر